ابزار مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer Relationship Management) پوشههای کاربری دیجیتالی برای مدیریت اطلاعات، تعاملات و سوابق مخاطبان یا مشتریان فراهم میکند تا ثبت و پیگیری درخواستها و موضوعات مرتبط با آنها به سادهترین شکل ممکن شود.
برندهای شخصی میتوانند روابط خود با مشتریان و مخاطبان (دانشجویان، موکلان، مراجعان و...) را بهتر مدیریت کنند و برندهای سازمانی میتوانند تجربه مشتریان خود را کارآمد، هدفمند و بهینهسازی کنند.
- در بسته شخصی، محدودیتی برای تعداد اشخاص (مخاطبان یا مشتریان) نیست. همچنین میتوان برای اشخاص یادداشت ثبت کرد و برای آنها پیامک ارسال کرد.
- در بسته حرفهای، محدودیتی برای تعداد اشخاص (مخاطبان یا مشتریان) نیست. همچنین میتوان برای اشخاص یادداشت ثبت کرد و برای آنها پیامک ارسال کرد. علاوه بر این، امکان طبقهبندی اشخاص وجود دارد تا دسترسی آنها به خدمات برند متفاوت باشد.
- در بسته سازمانی، محدودیتی برای تعداد اشخاص (مخاطبان یا مشتریان) نیست. همچنین میتوان برای اشخاص یادداشت ثبت کرد و برای آنها پیامک ارسال کرد. علاوه بر این، امکان طبقهبندی اشخاص و امتیازدهی به فعالیتهای آنها وجود دارد تا صرفنظر از ایجاد تمایز در دسترسی آنها به خدمات برند، برنامهریزیهای مختلف برای وفادارسازی اشخاص در قالب باشگاه مشتریان قابل پیادهسازی باشد.