ابزارهای ایرانر

ابزارهای ایرانر

زیرساخت لازم برای مدیریت رشد برند

مدیریت ارتباط با مشتریان

361

ابزار مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer Relationship Management) پوشه‌های کاربری دیجیتالی برای مدیریت اطلاعات، تعاملات و سوابق مخاطبان یا مشتریان فراهم می‌کند تا ثبت و پیگیری درخواست‌ها و موضوعات مرتبط با آن‌ها به ساده‌ترین شکل ممکن شود.


برندهای شخصی می‌توانند روابط خود با مشتریان و مخاطبان (دانشجویان،‌ موکلان، مراجعان و...) را بهتر مدیریت کنند و برندهای سازمانی می‌توانند تجربه مشتریان خود را کارآمد، هدفمند و بهینه‌سازی کنند.



  • در بسته شخصی، محدودیتی برای تعداد اشخاص (مخاطبان یا مشتریان) نیست. همچنین می‌توان برای اشخاص یادداشت ثبت کرد و برای آن‌ها پیامک ارسال کرد.

  • در بسته حرفه‌ای، محدودیتی برای تعداد اشخاص (مخاطبان یا مشتریان) نیست. همچنین می‌توان برای اشخاص یادداشت ثبت کرد و برای آن‌ها پیامک ارسال کرد. علاوه بر این، امکان طبقه‌بندی اشخاص وجود دارد تا دسترسی آن‌ها به خدمات برند متفاوت باشد.

  • در بسته سازمانی، محدودیتی برای تعداد اشخاص (مخاطبان یا مشتریان) نیست. همچنین می‌توان برای اشخاص یادداشت ثبت کرد و برای آن‌ها پیامک ارسال کرد. علاوه بر این، امکان طبقه‌بندی اشخاص و امتیازدهی به فعالیت‌های آن‌ها وجود دارد تا صرف‌نظر از ایجاد تمایز در دسترسی آن‌ها به خدمات برند، برنامه‌ریزی‌های مختلف برای وفادارسازی اشخاص در قالب باشگاه مشتریان قابل پیاده‌سازی باشد.


ایرانر ایرانر