چند بار پیش آمده که برای توضیح خدمات یا فرآیندهای برند، بارها زمان صرف کنید؟
کتابچه راهنمای برند این مشکل را برطرف میکند؛ جایی که همه دستورالعملها و اطلاعات مهم، شفاف و سازمانیافته در اختیار مخاطبان، مشتریان و همکاران قرار میگیرد.
- کتابچه راهنمای برند به چه کار میآید؟
- فهرستی از تمام خدمات و محصولاتی که به مشتریان و مخاطبان ارائه میکنید در این بخش ثبت میشود تا آنها بهراحتی بدانند برند شما چه چیزی عرضه میکند.
- میتوانید فرآیندها و خدماتی را که از همکاران انتظار دارید در اینجا توضیح دهید تا همه بدانند چه وظایفی دارند و چگونه باید آنها را انجام دهند.
- چرا تدوین کتابچه راهنمای برند مهم است؟
- این فهرست راهنمایی روشن برای هر فرد، متناسب با جایگاهش، فراهم میآورد تا نقش خود را در تعامل با برند بهخوبی ایفا کند.
- با رشد برند، تنوع و تعداد فرآیندها بیشتر میشود. کتابچه کمک میکند تا مشخص کنید چه کسانی به کدام فرآیندها دسترسی داشته باشند.
- این بخش همیشه جدیدترین دستورالعملها را نمایش میدهد و به مخاطبان، مشتریان و همکاران امکان میدهد وظایف یا فرآیندهای مرتبط با برند را آغاز و پیگیری کنند.
- وجود شفافیت در این بخش، ابهام و سردرگمی را در سازمان به حداقل میرساند و همه سازوکارها بهدرستی اطلاعرسانی میشوند.
- نادیده گرفتن کتابچه راهنمای برند چه پیامدهایی دارد؟
- مجبور خواهید شد بارها برای افراد مختلف توضیح دهید که برند چه خدماتی ارائه میدهد، چه مراحلی باید طی شود و چگونه انجام شوند؛ فرآیندی تکراری و وقتگیر.
- اطمینان نخواهید داشت که آیا افراد دقیقاً از وظایف و دستورالعملها آگاه هستند یا آنها را بهدرستی اجرا میکنند.