مدیریت صفحه اصلی برند
Brand Homepage Management
ابزار مدیریت صفحه اصلی برند، به برندها امکان میدهد لندینگپیج اختصاصی، حرفهای و قابل شخصیسازی برای معرفی خود ایجاد کنند. این صفحه نقش ویترین دیجیتال برند را دارد و میتواند شامل بستههای محتوایی متنوع مانند تصاویر، ویدیوها، مقالات، لینکهای ارتباطی و فرمهای ثبتنام یا تماس و به طور کلی «دعوت به اقدام» باشد.
برندهای شخصی میتوانند از این ابزار برای ساخت یک میکروسایت ساده، زیبا و کاربردی بهره ببرند، در حالی که برندهای سازمانی میتوانند از آن بهعنوان مرکز آنلاین و نمای رسمی هویت برند استفاده کنند که نقطه اتصال حسابهای شبکههای اجتماعی آنها نیز خواهد بود. بیشتر بدانید...
- در بسته شخصی، هر برند امکان انتشار 2۰ محتوا در صفحه اصلی برند را دارد که به صورت زیردامنه پلتفرم در دسترس خواهد بود (مثال https://BrandDomain.iraner.ir).
- در بسته حرفهای، هر برند امکان انتشار 80 محتوا در صفحه اصلی برند را دارد و میتواند آن را با دامنه اختصاصی برند در دسترس قرار داد (مثال https://BrandDomain.ir).
- در بسته سازمانی، محدودیتی برای تعداد محتوای منتشرشده در صفحه اصلی برند نیست و میتوان آن را با دامنه اختصاصی برند در دسترس قرار داد (مثال https://BrandDomain.ir). همچنین، میتوان محتوای داراییهای دیجیتال، تقویم برند و فعالیتهای برند را به صورت پویا در صفحه اصلی برند منعکس کرد.