ابزار مدیریت صفحه اصلی برند (Brand Homepage Management) به برندها امکان میدهد لندینگپیج اختصاصی، حرفهای و قابل شخصیسازی برای معرفی خود ایجاد کنند. این صفحه نقش ویترین دیجیتال برند را دارد و میتواند شامل بستههای محتوایی متنوع مانند تصاویر، ویدیوها، مقالات، لینکهای ارتباطی و فرمهای ثبتنام یا تماس و به طور کلی «دعوت به اقدام» باشد.
برندهای شخصی میتوانند از این ابزار برای ساخت یک میکروسایت ساده، زیبا و کاربردی بهره ببرند، در حالی که برندهای سازمانی میتوانند از آن بهعنوان مرکز آنلاین و نمای رسمی هویت برند استفاده کنند که نقطه اتصال حسابهای شبکههای اجتماعی آنها نیز خواهد بود. بیشتر بدانید...