مدیریت اجرای پروژهها
Project Execution Management
ابزار مدیریت اجرای پروژهها، امکان طراحی، اجرا و پایش مرحلهبهمرحله پروژهها و فعالیتهای مربوط به آنها را فراهم میکند. با قابلیت تعیین وظایف، زمانبندی و پیگیری پیشرفت، مدیریت پروژهها ساختارمند و قابل پیگیری خواهد بود.
برندهای کوچک میتوانند فعالیت ساده مانند تولید محتوا و امور روزمره را مدیریت کنند و برندهای سازمانی پروژهها و کمپینهای پیچیده و چندبخشی را به شکل موثری پیش ببرند. این ابزار به بهبود بهرهوری، کاهش اتلاف منابع و نظم در اجرای پروژهها کمک میکند.
- در بسته شخصی، هر برند امکان ذخیرهسازی 20 محتوا در نمایه فعالیتهای برند را دارد.
- در بسته حرفهای، هر برند امکان انتشار 80 محتوا در نمایه فعالیتهای برند را دارد. همچنین میتوان برای رویدادهای تقویم نسخه سفارشیشده انتشار طراحی کرد.
- در بسته سازمانی، محدودیتی برای تعداد محتوای موجود در نمایه فعالیتهای برند نیست. همچنین میتوان برای فعالیتهای برند نسخه سفارشیشده انتشار طراحی کرد. علاوه بر این، امکان تهیه سالنمای پیشرفت برند به صورت پویا وجود دارد تا فرایند گزارشگیری و پیگیری پروژهها از هماهنگی و دقت حداکثری برخوردار شود.